Sydämeen kaiverrettu

Sydämeen kaiverrettu
Jeesuksen sanoja

sunnuntai 14. huhtikuuta 2019

Sydämeen kaiverrettu: elämä ilman pelkoa

Sydämeen kaiverrettu vko 16:

Hän laski oikean kätensä päälleni ja sanoi: "Älä pelkää. Minä olen ensimmäinen ja viimeinen, iäti elävä. Minä olin kuollut, mutta nyt minä elän, elän aina ja ikuisesti. Minulla on tuonelan ja kuoleman avaimet." (Ilm. 1:17,18)

Miltä tuntuu hänen kosketus, joka sanoo hänellä olevan tuonelan (= haudan) ja kuoleman avaimet?  Millaista on (olisi) elää ilman pelkoa?

1 kommentti:

  1. Tekstiviestillä:
    Tuntuisi varmaan äärettömän turvalliselta jos Kaikkivaltias Jumala, kuoleman voittanut Herra koskettaisi kädellänsä. Olisi ihana elää ilman pelkoa ja olla aina ihan turvallisella ja levollisella mielellä. Rakkaudessaan ei ole pelkoa!!!

    VastaaPoista